Des de les Salesianes Maria Auxiliadora de Terrassa... Saltem cap a Duékoué! Hem fet aquest video on veureu a en Joan, explicant un dia a la nostra escola.
També us deixem l'enllaç al nostre blog de pastoral, http://blocs.xtec.cat/pastoralsalesianesterrassa/ on podreu veure l'enllaç a la cançó africana que vam cantar a la celebració del passat divendres a l'escola.